Fair Trade módní oblečení z Nepálu. Vše pro milovníky jedinečné a originální orientální módy plné kreativity, kterou budete milovat

Obchodní podmínky


 

Obchodní podmínky pro internetový obchod www.himalife.cz


Nový občanský zákoník


Vážení zákazníci, jelikož od 1.1.2014 přichází v platnost nový občanský zákoník, upravující nakupování v e-shopech, máme zde pro vás malé shrnutí. Kupní smlouva se nyní uzavírá v okamžik odeslání produktu, znamená to, že Vámi vybraný produkt Vám musíme dodat. Jedinou výjimkou je vyprodání zásob, o kterém budete vždy informováni po odeslání objednávky. Odstoupit od této smlouvy můžete v našem e-shopu do 14 dnů od jejího uzavření. V případě reklamace jakéhokoli zboží, platíte poštovné vy, jako zákazník reklamující. Doufáme však, že tyto informace nebudete potřebovat a vaše nakupování zde bude vždy bez problémů.

I.Všeobecná ustanovení

Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné, pokud není ve smlouvě stanoveno jinak. Kupující odesláním objednávky stvrzuje, že akceptuje obchodní podmínky pro dodávky zboží vyhlášené prodávajícím, že se s nimi seznámil a že s nimi souhlasí. Práva a povinnosti, které neupravují tyto obchodní podmínky, se řídí obchodním zákoníkem, případně dalšími obecně závaznými právními předpisy.


II. Uzavření kupní smlouvy a objednávka

Kupní smlouva se nyní uzavírá v okamžik odeslání produktu, znamená to, že Vámi vybraný produkt Vám musíme dodat. Jedinou výjimkou je vyprodání zásob, o kterém budete vždy informováni po odeslání objednávky. Vyhrazujeme si právo zaslat i neúplnou objednávku . Pokud trváte na zaslání pouze kompletní objednávky, uveďte toto do poznámky. Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři.

 

III. Storno objednávky

Každá objednávka je závazná. Objednávku je možné stornovat do 24.hodin od jejího vzniku. Objednávku, která byla podstoupena expedici, nelze stornovat. Dojde-li ke stornu objednávky zákazníkem po expedici zásilky, bude částka vynaložená na úhradu nákladů přepravy fakturována kupujímu.

 

IV. Ceny a platba

Ceny uvedené na stránkách internetového obchodu www.himalife.cz jsou platné v okamžiku objednání zboží. Prodávající si vyhrazuje právo změn uvedených cen v případě změny kurzu, výrazné inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek dodavatelů zboží. Slevy, akce, výprodeje jsou platné pouze do vyprodání zásob.

Prodávajicí si vyhrazuje právo kdykoliv akci v jejím průběhu ukončit Ke každé dodávce zboží vystaví prodávající daňový doklad o zaplacení. V případě osobního odběru ho obdrží kupující v místě odběru . Převzetí zboží kupujícím je zásadně možné až po jeho úplném zaplacení, pokud není dohodnuto jinak.

Kupní cena bude považována za zaplacenou teprve připsáním celé kupní ceny na účet prodávajícího nebo uhrazením v hotovosti v místě odběru, nebo na dobírku.

Prodávající zůstává vlastníkem zboží až do zaplacení úplné kupní ceny.

V případě, že si kupující zvolil jako způsob doručení dobírku a zásilku z libovolných důvodů nepřevezme, bude toto jednání považováno za porušení "Obchodních podmínek" a "Kupní smlouvy".

Nevyzvednutí zásilky:

V případě nepřevzetí (nevyzvednutí) zásilky na dobírku vám zásilku můžeme opakovaně zaslat znovu za připočtené přidané snížené poštovné bez pokuty, pokud o zaslanou zásilku nebudete mít zájem a přijde zpět bez vysvětlení budete v rámci smírného řešení vyzváni k úhradě ušlého poštovného. V případě že toto neuhradíte do 7 dnů od výzvy, bude Vám účtována smluvní pokuta ve výši 500 Kč jako náhrada poštovného a administrativních nákladů spojených se zbytečným vychystáním, odesláním a opětovným příjmem zásilky. Na tuto pokutu Vám bude zaslána faktura s termínem úhrady. Pokud k proplacení této faktury nedojde, budou tato pohledávka postoupena třetí straně k vymáhání, a to včetně všech nákladů s tím spojených.

1. Platební podmínky:

a) Zboží si můžete vyzvednout osobně na adrese Chrášťany 12, 28201 Český Brod po domluvě. V tomto případě platíte předem převodem na účet. Platba v hotovosti a platební kartou na místě NENÍ možná. Nejedná se o kamennou prodejnu, proto je nutná domluva předem na telefonu 730 664 056 nebo emailem info@himalife.cz.

b) Zboží zasíláme na dobírku. Balné neúčtujeme. Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem, který je automaticky zasílán emailem s vyřízením objednávky. Platíte při převzetí dobírky. Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem firmy Bc. Ondřej Adam.

V případě objednávky nad 10 000 Kč vč DPH je nutná platba předem při prvním odběru zboží.

 c) Platba předem na účet prodejce: č.účtu : 2500491933 / 2010

2. Doprava zboží:

Přehled způsobů doručení zboží a všech možností plateb za zboží.

Možnosti doručení zboží

Nabízíme několik možností dopravy či odběru objednaného zboží.

Cena poštovného může být navýšena na základě počtu zasílaných balíků, jejich váhy a rozměrů! O případné změně ceny dopravného Vás budeme informovat před odesláním zásilky.


Osobní odběr - zdarma 

- zboží si můžete vyzvednout osobně na adrese Chrášťany 12, 282 01 Český Brod nedaleko Prahy cca. 30 km východně. Odkaz na odběrné místo zde.

- v tomto případě platíte předem převodem na účet 

- platba v hotovosti a platební kartou na místě NENÍ možná

- nejedná se o kamennou prodejnu, proto je nutná domluva předem na telefonu 730 664 056 nebo emailem info@himalife.cz.


Doprava v rámci ČR

  • Doručení na adresu v ČR do 10 kg (Česká pošta Balík do ruky) - cena poštovného 72 Kč (87 Kč vč. DPH), dobírka +29 Kč (35 Kč vč. DPH)

- balné neúčtujeme

  • Doručení na adresu v ČR do 40kg (GLS - kurýrní služba) - cena poštovného 56 Kč (68 Kč vč. DPH), dobírka +17 Kč (21 Kč vč. DPH)

- balné neúčtujeme

- velmi spolehlivá přepravní kurýrní služba pro přepravu balíků

  • Zásilkovna.cz - 32 Kč (39 Kč vč DPH), dobírka +12 Kč (14 Kč vč DPH)

- odběrné místo v síti poboček společnosti Zásilkovna.cz

- zásilky pouze do 5 kg váhy.


Doprava na Slovensko

  • Zásilkovna.cz - 79 Kč vč DPH (3 EUR vč DPH), dobírka + 15 Kč vč DPH (0,56 EUR vč DPH)

- odběrné místo v síti mnoha poboček na Slovensku společnosti Zásilkovna.cz

- zásilky pouze do 5 kg váhy

- zákazníci ze Slovenska mohou zboží uhradit předem na náš bankovní účet.

  • Kurýr na adresu zákazníka na Slovensko (GLS - kurýrní služba) - 135 Kč vč DPH (5,1 EUR vč DPH), dobírka +30 Kč vč DPH (1,1 EUR vč DPH)

- doručení na adresu zákazníka kdekoli na Slovensko velmi spolehlivou kurýrní službou GLS kurýr

- zásilky do váhy 10 kg

- zákazníci ze Slovenska mohou zboží uhradit předem na náš bankovní účet.


Možnosti platby

 

- Dobírkou při doručení přepravní službou (pouze v hotovosti), při vyzvednutí zásilky na pobočkách Zásilkovna.cz je možné na vybraných pobočkách platit kartou viz. seznam výdejních míst.

- Bankovním převodem - Platba předem na účet prodejce: č. účtu : 2500491933 / 2010


- pro případné dotazy nás neváhejte kontaktovat na telefonu 730 664 056 nebo emailem info@himalife.cz

V. Dodací lhůta

Dodací lhůta začíná běžet ode dne objednávky za podmínky obdržení všech podkladů, které jsou nutné pro včasné vyřízení dodávky. Expedice probíhá nejpozději do 7 pracovních dnů od přijetí objednávky. Při volbě platby na účet prodávajicího platí tato lhůta od data přípisu částky na účet prodávajícího.

Zboží, které je fyzicky skladem, expedujeme GLS kurýrem, Českou Poštou nebo přes Zásilkovna.cz zpravidla do 1-7 pracovních dnů. Zboží, které fyzicky není skladem, je označeno dostupností. Zboží na objednávku tedy zasíláme až po naskladnění (viz dostupnost).

Další možné dodací termíny jsou stanoveny dle individuální dohody se zákazníkem.

VI. Záruční doba a reklamace

1.Záruční doba na prodávané zboží je 24 měsíců.

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží od prodávajícího při osobním odběru či od dopravce potvrzením přepravního listu kupujícím. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním věci, na vady způsobené neopatrným a hrubým zacházením, na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, ani na vady, pro které byla sjednána nižší cena.

2. Při uplatnění reklamace je vždy nutné prokázat uzavření kupní smlouvy a to předložením dokladu o nákupu – paragonu, faktury - a podrobně popsat vadu výrobku na formuláři, který je ke stažení níže. Náklady na zaslání zboží k reklamaci jsou hrazeny zákazníkem. Reklamace se vyřizuje dle reklamačního řádu a právního řádu platného v ČR . Místem uplatnění reklamace, vrácení zboží nebo výměnu zboží je adresa: Ondřej Adam, Chrášťany 12, 282 01 Český Brod, e-mail: info@himalife.cz

 

Kupující má povinnost provézt kontrolu zakoupeného zboží ihned po jeho doručení. V případě, že u dodaného zboží byly zjištěny viditelné závady (ať již v kompletnosti zásilky či na zboží) nebo je zboží viditelně poškozeno při předání dopravcem, má zákazník právo takto poškozenou zásilku nepřebírat.

Zákazník je povinen nás o tom neprodleně informovat.

Nelze reklamovat vady způsobené neodborným či nesprávným používáním. Nelze reklamovat vady uvedené v popisu zboží (např. vady na zboží, pro které bylo zboží zařazeno do nižší jakosti). Je-li na výrobku, jeho obalu nebo v návodu vyznačena v souladu s právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty ( kosmetické výrobky, atd.) Kratší životnost dodaného zboží nelze považovat za vadu a nelze ji jako takovou reklamovat. Zboží k reklamaci je potřeba zaslat spolu s originálem dokladu o koupi. Zboží důkladně zabalte, odešlete doporučeně (Reklamace zaslané „ dobírkou“ si prodávajicí vyhrazuje právo nepřevzít ) na adresu prodávajicího - reklamace bude vyřízena nejpozději do 30.dnů od přijetí zboží. O průběhu reklamace budete informováni. Zásilky posílejte poštou doporučeně , Prodávající neručí za škody na vráceném zboží vzniklé během přepravy k němu, proto je kupující povinen zboží řádně zabalit a na své náklady řádně připojistit. Zásilky dobírkou nebudou přijaty. Reklamaci je prodávající povinen vyřídit do 30-ti dnů od doručení Oprávněná reklamace - případě neodstranitelné vady má zákazník právo na výměnu či vrácení zboží. V případě uznání důvodů reklamace vám bude zasláno do 30 dnů zboží opravené nebo nové. Neoprávněná reklamace - v případě neoprávněné reklamace bude zboží po předchozí informaci vráceno zpět zákazníkovi na uvedenou adresu. Náklady vzniklé k vyřízení neoprávněné reklamace budou účtovány kupujícímu.

VII. Odstoupení od smlouvy:

Zákazník má právo do 14 dnů vrátit zboží bez udání důvodu – pokud nepřevzal zboží od obchodníka osobně. V případě vrácení zboží ve 14.denní lhůtě je považováno za vhodné předem informovat prodávajicího. Peníze Vám budou zaslány zpět bankovním převodem nejpozději do 14 dnů.

1. Kupující má v souladu s platnými zákony právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě do 14 dnů od data převzetí. V této lhůtě musí kupující odeslat odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující následně vrátí zboží prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději ho ale musí odeslat na vlastní náklady do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy. Prodávající vrátí kupujícímu peníze ve lhůtě 14 dnů od odstoupení kupujícího od smlouvy, nejdříve ale v okamžiku převzetí vraceného zboží prodávajícím nebo pokud kupující prokáže, že vrácené zboží odeslal prodávajícímu. Kupující má kromě kupní ceny zboží právo na vrácení nákladů souvisejících s dopravou zboží, kterou prodávajícímu uhradil, nejvýše však ale ve výši ceny nejlevnější nabízené dopravy prodávajícího.

2. Výměna zboží Nabízíme možnost výměny zboží (např. při špatné volbě barvy, typu zboží) za jiné zboží z naší nabídky. Výměna zboží není zpoplatněna. Zákazník nese pouze náklady na přepravu zboží od kupujicího k prodávajicímu a dále od prodávajicího ke kupujicímu v plné výši. Dojde-li při výběru jiného zboží k rozdílu cen mezi objednávkou a výměnou zboží , musí dojít k dorovnání ceny (tzn. bude-li cena zboží mezi objednávkou a následným výběrem nového zboží rozdílná cenově výše, musí kupujicí doplatit rozdíl prodávajicímu. Bude-li však cena mezi cenou zboží mezi objednávkou a následným výběrem nového zboží nižší, zavazuje se prodávajicí tento rozdíl kupujicímu vrátit.

VIII. Ochrana osobních údajů

Uzavřením kupní smlouvy dává kupující souhlas ke zpracování a archivaci svých osobních údajů. Všechny získané osobní údaje zákazníků budou používány pouze pro účely obchodní a marketingové ve smyslu plnění služeb zákazníkům. Nebudou poskytnuty třetím osobám a ani jinak zneužity. Zákazník má právo kdykoliv požádat o vymazání osobních údajů z databáze a o zrušení své registrace.

Copyright © 2013-2015 Bc. Ondřej Adam-Himalife.cz. Všechna práva vyhrazena.

 

Košík je prázdný.
zboží v e-shopu: 554 e-shop systém banan.cz